У Любляні встановили найнижчу в Європі швидкість електросамокатів – 5 км/год
Обмеження діятимуть у пішохідній зоні міста.
Обмеження діятимуть у пішохідній зоні міста.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Любляні, столиці Словенії, обмежать швидкість електросамокатів у пішохідній зоні до п’яти кілометрів на годину. Про це пише The Mayor.
Міська рада та оператор мікромобільності Bolt підписали угоду про зниження швидкості руху електросамокатів у місті. Зокрема, це стосується пішохідної зони, де останнім часом зростає кількість аварій, спричинених самокатами.
Згідно з новою угодою, у пішохідній зоні швидкість транспорту буде автоматично обмежена до п’яти кілометрів на годину – це середня швидкість ходьби людини. Такий захід перетворить електросамокати на повноцінних учасників пішохідної зони.
Читайте також: Центр Любляни вже 15 років повністю перекритий від авто. Як виглядає найбільша пішохідна зона в Європі?
Проблема безпеки руху з використанням електросамокатів останнім часом постала у багатьох країнах у зв’язку з тим, що особистий мікротранспорт стає все більш популярним засобом пересування.
В інших містах Європи вже діють обмеження швидкості. Наприклад, у Римі швидкість у пішохідній зоні встановлена на рівні шість кілометрів на годину. Максимально дозволена швидкість для електросамокатів у Європі коливається від 20 до 25 км/год.
2021 року КМДА уклала з операторами прокату самокатів меморандум, за яким на всіх самокатах максимальну швидкість знизили до 20 км/год. У Києві проблема ДТП з самокатами полягає в тому, що за законодавством правовий статус легкого персонального транспорту – електросамокатів, моноколес, сегвеїв та інших – залишається невизначеним. Немає також затверджених правил користування таким транспортом. Крім того кияни на велосипедах теж продовжують їздити тротуаром, адже організація велоінфраструктури відбувається вкрай повільно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті