У Любляні встановили найнижчу в Європі швидкість електросамокатів – 5 км/год
Обмеження діятимуть у пішохідній зоні міста.
Обмеження діятимуть у пішохідній зоні міста.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 2 днів. За цей час ми опублікували 26736 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Любляні, столиці Словенії, обмежать швидкість електросамокатів у пішохідній зоні до п’яти кілометрів на годину. Про це пише The Mayor.
Міська рада та оператор мікромобільності Bolt підписали угоду про зниження швидкості руху електросамокатів у місті. Зокрема, це стосується пішохідної зони, де останнім часом зростає кількість аварій, спричинених самокатами.
Згідно з новою угодою, у пішохідній зоні швидкість транспорту буде автоматично обмежена до п’яти кілометрів на годину – це середня швидкість ходьби людини. Такий захід перетворить електросамокати на повноцінних учасників пішохідної зони.
Читайте також: Центр Любляни вже 15 років повністю перекритий від авто. Як виглядає найбільша пішохідна зона в Європі?
Проблема безпеки руху з використанням електросамокатів останнім часом постала у багатьох країнах у зв’язку з тим, що особистий мікротранспорт стає все більш популярним засобом пересування.
В інших містах Європи вже діють обмеження швидкості. Наприклад, у Римі швидкість у пішохідній зоні встановлена на рівні шість кілометрів на годину. Максимально дозволена швидкість для електросамокатів у Європі коливається від 20 до 25 км/год.
2021 року КМДА уклала з операторами прокату самокатів меморандум, за яким на всіх самокатах максимальну швидкість знизили до 20 км/год. У Києві проблема ДТП з самокатами полягає в тому, що за законодавством правовий статус легкого персонального транспорту – електросамокатів, моноколес, сегвеїв та інших – залишається невизначеним. Немає також затверджених правил користування таким транспортом. Крім того кияни на велосипедах теж продовжують їздити тротуаром, адже організація велоінфраструктури відбувається вкрай повільно.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті