Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Depositphotos

У Любляні, столиці Словенії, обмежать швидкість електросамокатів у пішохідній зоні до п’яти кілометрів на годину. Про це пише The Mayor.

Міська рада та оператор мікромобільності Bolt підписали угоду про зниження швидкості руху електросамокатів у місті. Зокрема, це стосується пішохідної зони, де останнім часом зростає кількість аварій, спричинених самокатами.

Згідно з новою угодою, у пішохідній зоні швидкість транспорту буде автоматично обмежена до п’яти кілометрів на годину – це середня швидкість ходьби людини. Такий захід перетворить електросамокати на повноцінних учасників пішохідної зони.

Читайте також: Центр Любляни вже 15 років повністю перекритий від авто. Як виглядає найбільша пішохідна зона в Європі?

Проблема безпеки руху з використанням електросамокатів останнім часом постала у багатьох країнах у зв’язку з тим, що особистий мікротранспорт стає все більш популярним засобом пересування.

В інших містах Європи вже діють обмеження швидкості. Наприклад, у Римі швидкість у пішохідній зоні встановлена на рівні шість кілометрів на годину. Максимально дозволена швидкість для електросамокатів у Європі коливається від 20 до 25 км/год.

2021 року КМДА уклала з операторами прокату самокатів меморандум, за яким на всіх самокатах максимальну швидкість знизили до 20 км/год. У Києві проблема ДТП з самокатами полягає в тому, що за законодавством правовий статус легкого персонального транспорту – електросамокатів, моноколес, сегвеїв та інших – залишається невизначеним. Немає також затверджених правил користування таким транспортом. Крім того кияни на велосипедах теж продовжують їздити тротуаром, адже організація велоінфраструктури відбувається вкрай повільно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button