Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Viktor Nikolaienko

У квітні та серпні Київ отримав автобуси від Риги та низки німецьких міст у якості гуманітарної допомоги. Ініціатива «Пасажири Києва» наголошує, що станом на 19 вересня жоден з автобусів не здійснював пасажирські перевезення на маршрутах громадського транспорту.

30 квітня латвійські партнери з міста Рига передали Києву 11 пасажирських автобусів наповнених гуманітарним вантажем. 18 серпня столиця отримала 19 пасажирських автобусів, які були надані в якості гуманітарної допомоги від приватних транспортних підприємств чотирьох німецьких міст – Мюнхена, Регензбурга, Ганновера та Зевена. Мер Віталій Кличко тоді пообіцяв, що «невдовзі автобуси вийдуть на маршрути в Дніпровському та Деснянському районах столиці».

Речник КП «Київпастранс» Олег Грищак пояснив, що зараз тривають останні процедури з оформлення необхідних документів на автобуси, які Київ отримав від європейських партнерів.

«Завершуються процедури отримання технічних паспортів, реєстрація і постановка на облік транспортних засобів з видачею українських державних номерів. Паралельно триває оснащення автобусів валідаторами та системи супутникового відстеження. По завершенню всіх необхідних процедур отримані містом автобуси вийдуть на нові маршрути, які розробляються конкретно для вказаних автобусів», – зазначив Грищак.

Затвердження маршрутів перебувають на заключній стадії. За його словами, перший маршрут з’єднає вулицю Метрологічну і Деміївську площу. Другий пролягатиме від житлового масиву Троєщина до станції метро Лівобережна.

За даними організації «Про мобільність», у Києві на автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, на трамвайні – 46%. Особливо відчутним є зменшення кількості випусків у пікові години.

Так, 2016 року на маршрути виходило близько 420 тролейбусів, то до лютого 2022 їх залишилося лише 320. У першу чергу скорочення відбувалося шляхом зниження пікових випусків на всіх маршрутах. Втім, у лютому ще залишалося близько 95 пікових випусків, які вранці та ввечері виходили на маршрути.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button