Де будуть їздити автобуси, які Київ отримав з Європи після початку вторгнення РФ?
Перший маршрут з’єднає вулицю Метрологічну і Деміївську площу, другий – житловий масив Троєщина та станцію метро Лівобережна.
Перший маршрут з’єднає вулицю Метрологічну і Деміївську площу, другий – житловий масив Троєщина та станцію метро Лівобережна.
У квітні та серпні Київ отримав автобуси від Риги та низки німецьких міст у якості гуманітарної допомоги. Ініціатива «Пасажири Києва» наголошує, що станом на 19 вересня жоден з автобусів не здійснював пасажирські перевезення на маршрутах громадського транспорту.
30 квітня латвійські партнери з міста Рига передали Києву 11 пасажирських автобусів наповнених гуманітарним вантажем. 18 серпня столиця отримала 19 пасажирських автобусів, які були надані в якості гуманітарної допомоги від приватних транспортних підприємств чотирьох німецьких міст – Мюнхена, Регензбурга, Ганновера та Зевена. Мер Віталій Кличко тоді пообіцяв, що «невдовзі автобуси вийдуть на маршрути в Дніпровському та Деснянському районах столиці».
Речник КП «Київпастранс» Олег Грищак пояснив, що зараз тривають останні процедури з оформлення необхідних документів на автобуси, які Київ отримав від європейських партнерів.
«Завершуються процедури отримання технічних паспортів, реєстрація і постановка на облік транспортних засобів з видачею українських державних номерів. Паралельно триває оснащення автобусів валідаторами та системи супутникового відстеження. По завершенню всіх необхідних процедур отримані містом автобуси вийдуть на нові маршрути, які розробляються конкретно для вказаних автобусів», – зазначив Грищак.
Затвердження маршрутів перебувають на заключній стадії. За його словами, перший маршрут з’єднає вулицю Метрологічну і Деміївську площу. Другий пролягатиме від житлового масиву Троєщина до станції метро Лівобережна.
За даними організації «Про мобільність», у Києві на автобусні маршрути виходить лише 36% від довоєнного випуску, на тролейбусні – 52%, на трамвайні – 46%. Особливо відчутним є зменшення кількості випусків у пікові години.
Так, 2016 року на маршрути виходило близько 420 тролейбусів, то до лютого 2022 їх залишилося лише 320. У першу чергу скорочення відбувалося шляхом зниження пікових випусків на всіх маршрутах. Втім, у лютому ще залишалося близько 95 пікових випусків, які вранці та ввечері виходили на маршрути.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті