У В’єтнамі закрили найбільш інстаграмне місце столиці — вулицю-колію (фото)
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Влада В’єтнама вирішила тимчасово закрити так звану «залізничну вулицю» — 300-метровий відрізок залізничної колії, впритул оточений будинками, в Хоанк’ємі, історичному районі Ханоя, повідомляє Bloomberg CityLab.
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
14 вересня уряд дав три дні власникам магазинів і закладів підготуватися до закриття. Пояснюють тим, що за цих умов залізничний оператор не може дотримуватися стандартів безпеки. Коли підприємці зможуть відновити діяльність, наразі невідомо.
50-річний власник «Залізничного кафе» Ле Туан Ань запевняє, що місцеві регулярно прибирають колії та попереджають туристів про наближення поїзда. «З того часу, як моя родина оселилася тут у 1965 році, жодного разу не було прикрих інцидентів ані з туристами, ані з місцевими», — запевняє він.
Однак 18 вересня газета, що належить компартії, повідомила, що на «залізничній вулиці» потрапив під потяг іноземний турист, який хотів зробити фото. Він не дістав серйозних травм і пішов із місця пригоди. Інцидент, втім, змусив на деякий час зупинити рух поїздів.
Уряд вже намагався закрити локацію у 2019 році, та власники цих дрібних бізнесів почали протестувати. Незабаром почалася пандемія, й суперечки ущухли. Та зі скасуванням ковідних обмежень до Ханоя прибуває все більше туристів, і місцеві дуже розраховують на прибуток.
Залізницю збудували французькі колонізатори на початку ХХ століття. Зараз нею керує національна залізнична компанія В’єтнаму. Житлові будинки обабіч колії звели у 1950-1960-х роках для сімей залізничників. Ресторани та кафе тут почали множитися в останнє десятиліття.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті