У В’єтнамі закрили найбільш інстаграмне місце столиці — вулицю-колію (фото)
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Влада В’єтнама вирішила тимчасово закрити так звану «залізничну вулицю» — 300-метровий відрізок залізничної колії, впритул оточений будинками, в Хоанк’ємі, історичному районі Ханоя, повідомляє Bloomberg CityLab.
Це дуже популярна в туристів локація, бо поїзди мало не торкаються столиків біля кафе й ресторанів.
14 вересня уряд дав три дні власникам магазинів і закладів підготуватися до закриття. Пояснюють тим, що за цих умов залізничний оператор не може дотримуватися стандартів безпеки. Коли підприємці зможуть відновити діяльність, наразі невідомо.
50-річний власник «Залізничного кафе» Ле Туан Ань запевняє, що місцеві регулярно прибирають колії та попереджають туристів про наближення поїзда. «З того часу, як моя родина оселилася тут у 1965 році, жодного разу не було прикрих інцидентів ані з туристами, ані з місцевими», — запевняє він.
Однак 18 вересня газета, що належить компартії, повідомила, що на «залізничній вулиці» потрапив під потяг іноземний турист, який хотів зробити фото. Він не дістав серйозних травм і пішов із місця пригоди. Інцидент, втім, змусив на деякий час зупинити рух поїздів.
Уряд вже намагався закрити локацію у 2019 році, та власники цих дрібних бізнесів почали протестувати. Незабаром почалася пандемія, й суперечки ущухли. Та зі скасуванням ковідних обмежень до Ханоя прибуває все більше туристів, і місцеві дуже розраховують на прибуток.
Залізницю збудували французькі колонізатори на початку ХХ століття. Зараз нею керує національна залізнична компанія В’єтнаму. Житлові будинки обабіч колії звели у 1950-1960-х роках для сімей залізничників. Ресторани та кафе тут почали множитися в останнє десятиліття.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті