Аеродром у Торонто перетворять на житловий район (фото)
Автори проєкту бачать забудову аеродрому як процес, протилежний субурбанізації, — замість розширювати площу міста, ущільнюють неефективний простір всередині.
Автори проєкту бачать забудову аеродрому як процес, протилежний субурбанізації, — замість розширювати площу міста, ущільнюють неефективний простір всередині.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Аеродром Даунсв’ю в Торонто перетворять на житловий район. Проєкт розробляють данська студія Henning Larsen Architects, канадська KPMB та ландшафтні архітектори з SLA, повідомляє Dezeen.
Збудований у 1929 році аеродром закрили кілька місяців тому. Він розташований неподалік від центру міста.
Двокілометрову злітно-посадкову смугу перетворять на пішохідну променаду, яка сполучатиме десять кварталів житлової та комерційної забудови. Майбутній проєкт розрахований на 80 тисяч мешканців. Один з ангарів аеродрому збережуть і реконструюють як історичну будівлю.
На захід від смуги облаштують парк площею 40 гектарів. Ця ділянка і зараз позначена на карті як парк, однак наразі це переважно засіяний травою пустир і промислові будівлі.
При цьому будівництво планують почати саме з облаштування парку. «Треба починати з водойм, парків і біорізноманіття, а не з забудови. Треба починати з найважливішого для людей, того, що залишиться тут довше, ніж будинки та люди», — зазначає Кевін Бріджмен з KPMB.
Новий район сполучатиме з рештою Торонто відновлена залізнична колія. Проєктувальники орієнтуються на концепцію «15-хвилинного міста». Зараз поряд із ділянкою вже існують три залізничні станції.
Високої щільності планують досягти без будівництва багатоповерхового житла. Проєкт, як видно з рендерів, передбачає також декілька високих будівель, однак основна частина — це будинки середньої поверховості. Архітектори наводять Париж і Барселону як приклад міст з високою щільністю, але без хмарочосів.
Зазначають, що не вигадують нічого нового, лише використовують найкращі практики містопланування. Забудову аеродрому вони бачать як процес, протилежний субурбанізації, — замість розширювати площу міста, ущільнюють неефективний простір всередині.
Розташування злітної смуги відповідно до напрямку вітру робить майбутню забудову на її місці ідеально орієнтованою до вітрів та сонця.
Будівництво триватиме, як передбачається, 30 років. За цей час проєкт змінюватиметься, відповідно до побажань і потреб місцевих мешканців.
Читайте також: BIG Architects перетворять квартал у Торонто на каскад зі скляної цегли
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті