Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 18 днів. За цей час ми опублікували 26854 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

На сайті петицій до Київради з’явилася пропозиція звільнити весь керівний склад Київпастрансу.

Автор петиції Олександр Куранда наголошує, що водіям постійно затримують заробітну плату, а умови праці — коли на багатьох маршрутах працівники навіть не мають можливості сходити до вбиральні — так і не покращилися.

Також зазначається, що керівництво Київпастрансу ігнорує й потреби пасажирів: «Влада міста заявляє, що транспорт курсує до 22 години, але забуває, що на багатьох маршрутах, скористатися громадським транспортом після 21 години практично не можливо, бо з 21 години весь транспорт починає прямувати в депо».

Влітку транспортний активіст Олександр Гречко заявляв, що підприємство скоротило зарплати водіїв утричі: з 25 тисяч до 8 тисяч гривень. 

На початку року ЕП публікувало дані того ж Київпастрансу щодо пасажиропотоку — з 2017 року кількість користувачів громадського транспорту Києва впала майже наполовину. Якщо у 2017 році наземний транспорт перевіз 453 мільйонів осіб, то за два роки ця кількість зменшилася до 389 мільйонів, а під час пандемії — до 212 мільйонів.

Коли після відступу російської армії з-під Києва в місті почала налагоджуватися робота громадського транспорту, міська влада запровадила нове обмеження: під час повітряних тривог автобуси й тролейбуси мусять зупинятися і висаджувати пасажирів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button