У закордонних супермаркетах з’являтимуться полиці з українськими товарами
Проєкт Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики.
Проєкт Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Українські підприємці запустили проєкт Ucare, який допомагатиме заповнювати полиці українськими товарами в супермаркетах за кордоном.
Наразі продукти з України вже продають в таких мережах, як Spar, Lidl, Auchan, Walmart, Tesco, Carrefour, Aldi, 7 Eleven та інших. Наразі Ucare працює на ринках США й Великої Британії.
«Через війну попит на українське у світі значно зріс, тож у першу чергу тут є комерційна вигода — для ритейлерів Ucare відкриває ринок якісних українських продуктів. Також наявність “української полиці” збільшить лояльність споживачів до мережі», — вважають ініціатори проєкту.
Ucare сприятиме виробникам в аналізі попиту, маркетингу, перемовинах, забезпеченні логістики, зберіганні товару, сертифікації, локалізації, кастомізації в ЄС, США та Китаї.
Участь можуть взяти виробники, які відповідають таким умовам: товари виготовляються на території України; товари не присутні у зарубіжній мережі, в яку подається заявка; якість товарів відповідає нормам ЄС і США; є достатні виробничі потужності для експорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті