В Японії запустили найкоротшу лінію Сінкансен: маршрут іде до Нагасакі тунелями та мостами
Лише 8% цієї магістралі припадає на наземні колії, решта — мости та тунелі.
Лише 8% цієї магістралі припадає на наземні колії, решта — мости та тунелі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26916 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На японському острові Кюсю почала роботу лінія Сінкансен завдовжки лише 66 кілометрів — це найкоротша високошвидкісна залізнична магістраль у світі, повідомляє ЦТС.
До того ж вона ізольована від мережі інших ліній Сінкансен і залишиться такою в найближчому майбутньому.
Лінія сполучає станцію Такео-Онсен із містом Нагасакі. Тепер дорога з найзавантаженішого на острові вокзалу Хаката (місто Фукуока) до Нагасакі з пересадкою на Такео-Онсен займає півтори години.
На маршруті — 31 тунель загальною довжиною понад 40 кілометрів, ще 21 кілометр припадає на мостові споруди. Ділянки на рівні землі — лише 5,3 кілометра. Не дивно, що витрати за проектом перевищили початкові оцінки на 20% і склали 620 мілярдів єн (приблизно 4,4 мільярда євро).
У цьому відеоогляді докладно показано весь маршрут зі станції Хаката з пересадкою на новий Сінкансен до Нагасакі, зокрема, салони поїздів:
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті