Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

На Подільському узвозі в Києві завершують ремонт покриття із бруківки та тротуарів. Поки узвозом дозволений рух тільки громадського транспорту в реверсному режимі, повідомляє КМДА.

З понеділка, десятого жовтня, автомобільний рух оновленою дорогою відкриють повністю.

Довжина Подільського узвозу – майже 1,2 кілометра, площа – близько 22 тисячі квадратних метрів. Загалом там оновили близько 6,3 тисячі квадратних метрів покриття. Дорогу побудували 65 років тому і з того часу жодного разу не оновлювали.

Подільський узвіз до ремонту в лютому 2022 року. Фото: Valentyn Tykhenkyi

Повідомляється, що ремонтні роботи виконали найбільш пошкодженими ділянками на всій довжині узвозу – від вулиці Кирилівської до вулиці Овруцької. Також комунальники замінили 18 старих залізобетонних опор освітлення, відремонтували бортовий камень, завершують роботи з ремонту зливоприймачів та оглядових колодязів.

У спільноті «Пасажири Києва» зазначають, що нові опори освітлення «встановлено без урахування інтересів пішоходів». Адже будівельні норми обмежують тільки мінімальну відстань від проїзної частини до опор, а не максимальну.

У КМДА розповідають, що цього року вони зробили акцент на ремонті вулиць із покриттям із гранітної бруківки, які не оновлювали десятиліттями. Так, влітку закінчили роботи на Володимирському узвозі та вулиці Шовковичній. Днями київські дорожники розпочнуть перекладати бруківку на вулиці Грушевського.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button