«Тачка на ТРОкачку»: в Україні запустили проєкт з ремонту вантажівок для фронту
Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ й більшу частину з них реально полагодити.
Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ й більшу частину з них реально полагодити.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23644 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В Україні запустили проєкт Тачки на ТрОкачку з ремонту старих військових автомобілей — ГАЗ-66, УАЗ-452, БТР-60, Урал, ЗІЛ, — які можна буде відправити на фронт.
«Потрібні військові машини є на базах зберігання ЗСУ. Вони не експлуатуються вже понад 20 років і можуть перетворитися на брухт. Але більшу частину з них реально відремонтувати і відправити у стрій», — пояснює співзасновник проєкту, військовослужбовець ЗСУ, капітан Роман Городечний.
Позашляховики й пікапи здатні покривати не усі воєнні завдання. Зараз на передовій є потреба у щонайменше 4000 повнопривідних вантажних автомобілях, які б перевозили озброєння й особовий склад.
В середньому ремонт однієї вантажівки обійдеться у 2,5-3 тисячі доларів. Для порівняння, одна цивільна вживана автівка коштує приблизно шість тисяч доларів.
Ці цифри взято з досвіду Віктора Шевченка, офіцера логістики командування ТрО. Спершу для експерименту знайшли сім старих ГАЗів: вантажівок і тягачів. Два київських СТО погодилися зробити ремонт безкоштовно. На це пішло менш як три тижні. Шість вантажівок полагодили по 2,5 тисячі доларів кожна, сьома обійшлася дорожче, у 4,3 тисячі, оскільки знадобився капітальний ремонт двигуна.
Засновники проєкту звертаються передусім до підприємців. Уже долучилися компанії ZAMMLER GROUP, Regno, Alterra Group тощо.
Підтримати проєкт можна або фінансово — закупівля запчастин та оплата ремонту, — або самостійно взяти на відновлення певну кількість автомобілей. Ініціатори проєкту спільно із Силами територіальної оборони ЗСУ доставлять вантажівки до місця ремонту.
Збиратиме й розподілятиме кошти та забезпечуватиме звітність благодійний фонд «Буревій».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті