Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Trambahía

В Іспанії запустили трамвайну лінію, яка об’єднала чотири муніципалітети. Про це повідомляє Railjournal.

Ідея запустити таке сполучення з’явилася 20 років тому. Трамвайну лінію затоки Кадіс побудували за 16 років. Маршрут Trambahіa з’єднав муніципалітети Чиклана-де-ла-Фронтера, Сан-Фернандо, Пуерто-Реаль і Кадіс. 24-кілометровий маршрут має 21 зупинку. Транспорт обслуговуватиме 234 тисячі громадян, що живуть на відстані менше 1000 метрів від кожної зупинки.

Послуга має ознаки трамваю, але її надміський масштаб імітує регіональний поїзд. По суті, така лінія є першою в Іспанії. Гібридний характер Trambahіa вимагав схвалення Державного агентства з безпеки залізниць.

Будівництво, яке почалося 2006 року, було перервано бюджетними проблемами та відсутністю початкової координації з урядом, правовими конфліктами з експропріаціями та виявленням історичних артефактів. Коштувала реалізація проєкту 267 мільйонів євро.

Енергія для нового трамвайно-потягового маршруту надходить із 100% відновлюваних джерел. Введення транспорту в експлуатацію призведе до усунення 1,1 мільйона автомобільних поїздок щороку, скорочення викидів діоксиду вуглецю на 2600 тонн, що еквівалентно 7400 новим деревам.

Нова послуга буде безкоштовною для власників місячних абонементів до кінця 2023 року. У цьому сенсі Trambahіa буде розглядатися як регіональний потяг, щоб отримати ті самі державні субсидії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button