Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Trambahía

В Іспанії запустили трамвайну лінію, яка об’єднала чотири муніципалітети. Про це повідомляє Railjournal.

Ідея запустити таке сполучення з’явилася 20 років тому. Трамвайну лінію затоки Кадіс побудували за 16 років. Маршрут Trambahіa з’єднав муніципалітети Чиклана-де-ла-Фронтера, Сан-Фернандо, Пуерто-Реаль і Кадіс. 24-кілометровий маршрут має 21 зупинку. Транспорт обслуговуватиме 234 тисячі громадян, що живуть на відстані менше 1000 метрів від кожної зупинки.

Послуга має ознаки трамваю, але її надміський масштаб імітує регіональний поїзд. По суті, така лінія є першою в Іспанії. Гібридний характер Trambahіa вимагав схвалення Державного агентства з безпеки залізниць.

Будівництво, яке почалося 2006 року, було перервано бюджетними проблемами та відсутністю початкової координації з урядом, правовими конфліктами з експропріаціями та виявленням історичних артефактів. Коштувала реалізація проєкту 267 мільйонів євро.

Енергія для нового трамвайно-потягового маршруту надходить із 100% відновлюваних джерел. Введення транспорту в експлуатацію призведе до усунення 1,1 мільйона автомобільних поїздок щороку, скорочення викидів діоксиду вуглецю на 2600 тонн, що еквівалентно 7400 новим деревам.

Нова послуга буде безкоштовною для власників місячних абонементів до кінця 2023 року. У цьому сенсі Trambahіa буде розглядатися як регіональний потяг, щоб отримати ті самі державні субсидії.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button