Чи справді ЦУМ заклеює вікна, щоб приховати яскраве освітлення?
У ЦУМі повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року.
У ЦУМі повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У соцмережах звернули увагу на плівку на вікнах столичного ЦУМу й припускають, що це зробили навмисно, щоб приховати яскраве освітлення на тлі відключень електрики в Києві.
«Вікна ЦУМа на Хрещатику заклеєні зсередини чорною плівкою, щоб не так нахабно виглядали п’ять поверхів яскраво освітлених торгових площ, коли кияни сидять вдома без світла», — пише телеграм-канал Чарівний Київ.
У ЦУМі «Хмарочос» повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року, коли було завершено реконструкцію. Рік тому плівку переклеїли для заміни рекламного сюжету.
Щодо освітлення, то пресслужба запевняє, що споживання електроенергії було зведено до мінімуму — на 50% — відповідно до вимог Київської обласної військової адміністрації від 20 жовтня.
Зокрема, знизили яскравість світла у торговельних залах, відключено фасадну підсвітку, логотип на вході, кондиціонери вітрин тощо, скорочено освітлення паркінгу та роботу теплових насосів.
Також у ЦУМі встановили власну дизель-генераторну установку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті