Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Eugene Chystiakov / Unsplash

У соцмережах звернули увагу на плівку на вікнах столичного ЦУМу й припускають, що це зробили навмисно, щоб приховати яскраве освітлення на тлі відключень електрики в Києві.

«Вікна ЦУМа на Хрещатику заклеєні зсередини чорною плівкою, щоб не так нахабно виглядали п’ять поверхів яскраво освітлених торгових площ, коли кияни сидять вдома без світла», — пише телеграм-канал Чарівний Київ.

Фото: t.me/Kyiv_by_Grishyn

У ЦУМі «Хмарочос» повідомили, що фасад заклеєно рекламою ще з 2016 року, коли було завершено реконструкцію. Рік тому плівку переклеїли для заміни рекламного сюжету.

Щодо освітлення, то пресслужба запевняє, що споживання електроенергії було зведено до мінімуму — на 50% — відповідно до вимог Київської обласної військової адміністрації від 20 жовтня.

Зокрема, знизили яскравість світла у торговельних залах, відключено фасадну підсвітку, логотип на вході, кондиціонери вітрин тощо, скорочено освітлення паркінгу та роботу теплових насосів.

Також у ЦУМі встановили власну дизель-генераторну установку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button