
Більшість із жителів Чернігова, що взяли участь в опитуванні мобільності населення, хотіли би бачити велопішохідний простір у центрі міста.
В онлайн-опитуванні, проведеному командою Bike City consulting у межах проєкту Концепції розвитку «Чернігів – стійке місто» Yakusha Studio, взяли участь 2300 осіб. Про нього чернігівчани дізнавалися з соцмереж і з плакатів на вулицях Чернігова.
Результати свідчать, що чверть пересувається містом пішки, 40% користуються тролейбусами й автобусами, 14% — велосипедом, а на автомобілі їздять 13%. Для поїздок за межі міста користуються автобусами (тобто міжміськими маршрутками), електричками та приватними автівками. При цьому половина опитаних їздять до Києва.

Громадський транспорт
У липні цього року в Чернігові запровадили функцію безкоштовної пересадки — пересісти потрібно встигнути за 30 хвилин після оплати проїзду.
60% тих, хто користується громадським транспортом, не роблять пересадок. При цьому третина опитаних заявила, що на безкоштовну пересадку їм бракує часу. 42% пасажирів оплачують проїзд готівкою, 58% — електронними засобами.
На зупинках чернігівчани найбільше хотіли би бачити схеми маршрутів (61%), електронні табло (52%), смітники (47%), автомати з продажу квитків (44%) та навіси (43%). Створення укриттів на зупинках вважають необхідними лише 3% опитаних.

Велосипед
37% опитаних велокористувачів їздять на велосипеді щодня, ще понад 40% — кілька разів на тиждень. Третина з них вважає прийнятною відстанню, яку можна подолати на велосипеді чи самокаті, 5-10 кілометрів. Чверть готова долати 10-15 кілометрів.
Майже 57% опитаних не мають потреби у прокаті велосипедів або самокатів, бо мають власні. Водночас решта користувалися б таким сервісом, навіть маючи власний велосипед чи ЛПТ. 94% заявили, що в місті бракує велопарковок, понад 68% потребує велосипедних СТО.

Центр, вільний від автомобілів
Більш як половина підтримує ідею створення велопішохідної зони у центрі Чернігова у вихідні та свята. Серед усіх опитаних лише 16% висловилися проти, а серед тих, хто працює чи живе в центрі, — 26%.


Близько 65% учасників опитування переконані, що заборона руху автівок у центрі міста позитивно вплине на здоров’я. Також опитані вважають, що це збільшило би привабливість Чернігова як європейського й туристичного міста, знизило б рівень шуму, зробило б повітря чистішим, а також вулиці стали б безпечнішими.
Якби центр зробили велопішохідним, люди пересувалися б велосипедом чи самокатом (34%), громадським транспортом (33%).
Читайте також: Чернігів може стати історико-екологічним центром. Архітектори шукають фінансування на розробку концепції
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 48 днів. За цей час ми опублікували 27072 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті