Квитки на поїзд Київ–Варшава продають лише онлайн
«Варшавський» потяг — найпопулярніший рейс до Європи і попит на нього більший за кількість місць.
«Варшавський» потяг — найпопулярніший рейс до Європи і попит на нього більший за кількість місць.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Відсьогодні, десятого листопада, Укрзалізниця повністю перевела в онлайн продаж квитків на поїзд №67/68 Київ–Варшава. У касах квитки на цей рейс не продаватимуть.
Як пояснюють у пресслужбі, це зробили, щоб завадити шахраям-спекулянтам, які перепродають квитки з рук чи в соціальних мережах на своїх сторінках. Крім того, виявлено випадки підроблених проїзних документів. Натомість в онлайн-каналі залізниця матиме можливість відслідковувати та блокувати спекулянтів.
Продаж квитків онлайн на «варшавський» потяг відкриватимуть о 08:00 за 20 діб до дати рейсу. Купити можна не більш як чотири квитка.
Для групових замовлень створено спеціальний онлайн-канал замовлень, а офіційні делегації, запити від дипломатичних та державних установ обслуговуватимуться виключно у спеціалізованій касі (кількість таких бронювань додатково обмежується).
Повернути квитки можна буде лише в претензійному порядку в касах вокзалу. У такий спосіб сподіваються припинити шахрайську схему: коли боти масово викупають квитки онлайн і потім обмінюють їх на іменні квитки для знайдених пасажирів.
Квитки на менш ажіотажні напрямки, такі, як Київ–Хелм, звідки налагоджено пересадку на Варшаву, можна повертати в звичайному форматі, зокрема й онлайн.
«Варшавський» потяг — найпопулярніший рейс до Європи. Хоч на нього й збільшили пропозицію місць у 2,5 раза, дефіцит не зникає. Це пояснюють обмеженою кількістю вагонів габариту RIC, які можуть із перестановкою колісних пар прямувати до столиці Польщі.
Укрзалізниця додає, що з початку російського вторгнення збільшила міжнародні перевезення у дев’ять разів, запустивши п’ять нових сполучень до Європи.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті