У Європі впроваджують термін «транспортна бідність». Про що ідеться?
Європарламент визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Європарламент визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У звітах Дослідницької служби Європарламенту (EPRS) почав з’являтися термін «транспортна бідність». Це відносно нове й мало вивчене поняття, що позначає «брак адекватних транспортних послуг, необхідних для доступу до роботи й базових сервісів, або ж неможливість оплатити ці послуги», повідомляє TheMayor.EU.
Транспортна бідність тісно пов’язана з такими соціальними явищами, як низький дохід, інвалідність, вік, а також з географічними та різними регіональними структурними проблемами.
Європарламент визначає такі головні елементи транспортної бідності:
Документ «Європейські засади соціальних прав» визначає транспорт як базову соціальну послугу, до якої всім має бути гарантовано доступ, — нарівні з водою, енергією, санітарією та цифровими комунікаціями.
Безпечний, інклюзивний та економічно доступний громадський транспорт «мусить бути у фокусі містопланування», наголошується у затвердженій Єврокомісією дорожній карті міської мобільності.
Читайте також: За три місяці транспорт Києва простоював 122 години через повітряні тривоги
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті