Євросоюз почав роботу над проєктом залізничної євроколії в Україні
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару.
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні та Молдові. Про це повідомляє LIGA.Бізнес з посиланням на заступника директора інвестиційного департаменту Укрзалізниці Володимира Шемаєва.
Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами. Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн.
Розробкою займається технічна консультативна служба JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності та транспорту. Дослідження планують завершити до травня 2023 року.
Україна ще до війни планувала побудувати колію європейського стандарту 1435 мм на чотирьох ділянках: Київ–Львів–держкордон; Київ–Одеса; Київ–Харків; Київ–Дніпро–Запоріжжя. Російське вторгнення прискорило цей процес.
Нещодавно Крюківський вагонобудівний завод виготовив перші вагони під європейську колію шириною 1435 мм. Серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті