Українці вимагають маркувати бренди, які працюють у Росії
Загалом близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Загалом близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На сайті президента з’явилась петиція про обов’язкове маркування брендів, які працюють у Росії. Наразі під нею підписалися понад 6700 людей.
У петиції згадується низка іноземних компаній, які виробляють і продають побутові товари та продукти харчування на російській території. Серед них Alfred Ritter, Avon, Barilla, Bonduelle, Colgate-Palmolive, HiPP, Hochland, Johnson&Johnson, Lactalis, Mondelez International, Nestlé, Perfetti Van Melle, Procter & Gamble, Red Bull, Société Bic, Unilever, Yves Rocher та інші.
Загалом, за даними Єльського університету та Київської школи економіки, близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Автор петиції — військовий і блогер Юрій Гудименко — наголошує, що ці компанії не лише платять податки в російський бюджет, але й, згідно з місцевим законодавством, мають спряти мобілізації.
Він вважає, що відповідне маркування має бути нанесено на лицьову сторону товару великими літерами червоного кольору.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті