Українці вимагають маркувати бренди, які працюють у Росії
Загалом близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Загалом близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На сайті президента з’явилась петиція про обов’язкове маркування брендів, які працюють у Росії. Наразі під нею підписалися понад 6700 людей.
У петиції згадується низка іноземних компаній, які виробляють і продають побутові товари та продукти харчування на російській території. Серед них Alfred Ritter, Avon, Barilla, Bonduelle, Colgate-Palmolive, HiPP, Hochland, Johnson&Johnson, Lactalis, Mondelez International, Nestlé, Perfetti Van Melle, Procter & Gamble, Red Bull, Société Bic, Unilever, Yves Rocher та інші.
Загалом, за даними Єльського університету та Київської школи економіки, близько 1000 міжнародних бізнесів усе ще підтримують співпрацю з Росією.
Автор петиції — військовий і блогер Юрій Гудименко — наголошує, що ці компанії не лише платять податки в російський бюджет, але й, згідно з місцевим законодавством, мають спряти мобілізації.
Він вважає, що відповідне маркування має бути нанесено на лицьову сторону товару великими літерами червоного кольору.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті