Смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки могли ліквідувати раніше – експерт
Водночас у Центрі організації дорожнього руху стверджують, що смугу не ліквідовували.
Водночас у Центрі організації дорожнього руху стверджують, що смугу не ліквідовували.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки в Києві могли ліквідувати раніше, стверджують у спільноті «Про мобільність». У грудні про це повідомило об’єднання «Пасажири Києва».
У Центрі організації дорожнього руху прокоментували Хмарочосу, що смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки не прибирали. Наявна схема ОДР забезпечує в крайній правій полосі паркування за відсутності спеціально відведених місць. Друга полоса, яка йде за полосою паркування, – громадська смуга.
Засновник організації «Про мобільність» Дмитро Беспалов розповів, що під час головування у департаменті транспорту КМДА Сергія Симонова (2017-2018), він брав участь у дискусії щодо створення смуги громадського транспорту на бульварі.
Симонов тоді звернувся до Беспалова з проханням за допомогою транспортного моделювання знайти аргументи для збереження свіжонанасеної смуги. Адже, за словами голови департаменту, київавтодорівці хотіли вмовити мера Віталія Кличка зробити там кишені для паркування.
Бульвар Лесі Українки в Києві має вісім смуг руху для транспорту – по чотири у кожному напрямку. Водночас приблизно 30 тисяч пасажирів перевозяться бульваром на індивідуальному транспорті. Беспалов зазначив, що при наявності трьох смуг для транспорту індивідуального, та однієї для транспорту громадського, остання буде використовуватися втричі ефективніше з точки зору «провізної здатності». Крім того, позбавивши громадський транспорт можливості приорітетного проїзду бульваром, можна зробити хіба що кілька десятків паркувальних місць. Тоді, прийнявши аргументи, парковку на бульварі не зробили.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті