Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Пасажири Києва

Смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки в Києві могли ліквідувати раніше, стверджують у спільноті «Про мобільність». У грудні про це повідомило об’єднання «Пасажири Києва».

У Центрі організації дорожнього руху прокоментували Хмарочосу, що смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки не прибирали. Наявна схема ОДР забезпечує в крайній правій полосі паркування за відсутності спеціально відведених місць. Друга полоса, яка йде за полосою паркування, – громадська смуга.

Засновник організації «Про мобільність» Дмитро Беспалов розповів, що під час головування у департаменті транспорту КМДА Сергія Симонова (2017-2018), він брав участь у дискусії щодо створення смуги громадського транспорту на бульварі.

Симонов тоді звернувся до Беспалова з проханням за допомогою транспортного моделювання знайти аргументи для збереження свіжонанасеної смуги. Адже, за словами голови департаменту, київавтодорівці хотіли вмовити мера Віталія Кличка зробити там кишені для паркування.

Бульвар Лесі Українки в Києві має вісім смуг руху для транспорту – по чотири у кожному напрямку. Водночас приблизно 30 тисяч пасажирів перевозяться бульваром на індивідуальному транспорті. Беспалов зазначив, що при наявності трьох смуг для транспорту індивідуального, та однієї для транспорту громадського, остання буде використовуватися втричі ефективніше з точки зору «провізної здатності». Крім того, позбавивши громадський транспорт можливості приорітетного проїзду бульваром, можна зробити хіба що кілька десятків паркувальних місць. Тоді, прийнявши аргументи, парковку на бульварі не зробили.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button