Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вулиця Золотоворітська. Фото: facebook.com/kyivbikecity

Всього за кілька днів стали відомим щонайменше три випадки, коли в Києві відкривали перекриті для руху авто вулиці та повертали парковку там, де проходили велосмуги чи смуги громадського трансопрту. «Хмарочос» розбирався, чи це стане новою тенденцією в столиці, чи це просто збіг обставин.

Золотоворітська

На вулиці Золотоворітській в Києві демонтували деліаніатори, які захищали велосипедну смугу від паркування авто. Про це повідомили в громадській організації «Київ – велосипедне місто».

На опублікованих фото видно, що автомобілі припарковані в три ряди. Директор Центру організації дорожнього руху Віктор Черній пояснив «Хмарочосу», що пластикові борти прибрали під час розчищення доріг спеціальною габаритною технікою. Сьогодні, третього січня, їх мають повернути на своє місце. Нагадаємо, що у вересні невідомі пошкодили бар’єр велодоріжки.

У червні на цій вулиці встановили конструктивні засоби відокремлення велосипедних смуг – пластикові дорожні борти у смугу безпеки вздовж велосмуги. Їхня мета – створити безпечні умови для пересування велосипедистів та унеможливлення паркування автотранспорту на велосипедних смугах.

Фото: t.me/Tsegla_news

Бульвар Лесі Українки

Наприкінці грудня об’єднання «Пасажири Києва» повідомило, що комунальники ліквідували смугу громадського транспорту на бульварі Лесі Українки, щоб зробити парковку. У ЦОДР коментують, що наявна схема організації дорожнього руху забезпечує в крайній правій полосі паркування за відсутності спеціально відведених місць. Друга полоса, яка йде за полосою паркування, – громадська смуга. «Ніхто не прибирав там громадську смугу», коментує Черній.

Поряд знаходиться Військовий госпіталь, тому комунальники спільно з поліцією через велику кількість авто дозволили там паркуватися. Водночас смуга громадського транспорту залишилася. «Хмарочос» надіслав у ЦОДР запит щодо схеми організації дорожнього руху на бульварі Лесі Українки.

Фото: t.me/kyivpassengers

Алея Героїв Небесної Сотні

За словами Івана Вербицього, директора аналітичного центру Cedos, Алея Героїв Небесної Сотні стала відкритою для руху транспорту. У ЦОДР прокоментували, що на сьогодні офіційно вулиця закрита. «Хмарочос» надіслав запит патрульній поліції, яка контролює забезпечення організації дорожнього руху на цій ділянці.

Станом на ранок третього січня, на Алеї Героїв Небесної Сотні чергують патрульна поліція та муніципальна варта. За словами поліцейських, рух від Майдану Незалежності в напрямку Інститутської через Алею Героїв Небесної Сотні заборонено, але вони пропускають автомобілі, які спускаються від блокпосту на Інститутській.

На вулиці Інститутській у Києві були вбиті кількадесят учасників Революції Гідності. Там планують побудувати «Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні — Музей Революції гідності». З 2015 року тривають суперечки щодо того, яким має бути музею, а деякі з них розглядають суди, зокрема, і щодо ділянки, виділеної під будівництво.

У 2021 році німецьке архітектурне бюро Kleihues + Kleihues виграло конкурс з розробки проєкту. Вони безоплатно передали Україні авторські права на його реалізацію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button