Будівництво швидкісної залізниці зі Львова до Варшави триватиме від п’яти років
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 309 днів. За цей час ми опублікували 26391 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Підготовка документації та будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова може тривати щонайменше п’ять років, повідомив ЦТС директор Офісу з міжнародних проектів Укрзалізниці Володимир Шемаєв.
«Техніко-економічне обгрунтування займатиме до двох років. Будівництво — три-п’ять років до Львова. Залежно від опції: якщо перекладати існуючі колії, може бути значно скорочено терміни», — зазначив він.
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
19 січня Укрзалізниця підписала з Центральним комунікаційним портом Польщі меморандум про співпрацю, що передбачає, зокрема, будівництво високошвидкісної лінії Варшава-Львів-Київ. Максимальна швидкість має становити 250 км/год.
«Це історичний момент. Спільно з Укрзалізницею ми починаємо роботу над швидкісною лінією Варшава-Львів-Київ. Найкоротший шлях з України до ЄС пролягає через Польщу», — зазначив президент Центру Миколай Вільд.
Торік у Міністерстві інфраструктури заявляли, що після запуску швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Варшавою час у дорозі займатиме до чотирьох годин.
Наприкінці минулого року в Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні. Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами.
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті