Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: DaYsO / Unsplash

У Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні та Молдові. Про це повідомляє LIGA.Бізнес з посиланням на заступника директора інвестиційного департаменту Укрзалізниці Володимира Шемаєва.

Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами. Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн. 

Розробкою займається технічна консультативна служба JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності та транспорту. Дослідження планують завершити до травня 2023 року.

Україна ще до війни планувала побудувати колію європейського стандарту 1435 мм на чотирьох ділянках: Київ–Львів–держкордон; Київ–Одеса; Київ–Харків; Київ–Дніпро–Запоріжжя. Російське вторгнення прискорило цей процес.

Нещодавно Крюківський вагонобудівний завод виготовив перші вагони під європейську колію шириною 1435 мм. Серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button