Євросоюз почав роботу над проєктом залізничної євроколії в Україні
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару.
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні та Молдові. Про це повідомляє LIGA.Бізнес з посиланням на заступника директора інвестиційного департаменту Укрзалізниці Володимира Шемаєва.
Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами. Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн.
Розробкою займається технічна консультативна служба JASPERS Європейського інвестиційного банку під керівництвом Директорату Єврокомісії з мобільності та транспорту. Дослідження планують завершити до травня 2023 року.
Україна ще до війни планувала побудувати колію європейського стандарту 1435 мм на чотирьох ділянках: Київ–Львів–держкордон; Київ–Одеса; Київ–Харків; Київ–Дніпро–Запоріжжя. Російське вторгнення прискорило цей процес.
Нещодавно Крюківський вагонобудівний завод виготовив перші вагони під європейську колію шириною 1435 мм. Серійне виробництво планують запустити з першого кварталу 2023 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті