Будівництво швидкісної залізниці зі Львова до Варшави триватиме від п’яти років
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Підготовка документації та будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова може тривати щонайменше п’ять років, повідомив ЦТС директор Офісу з міжнародних проектів Укрзалізниці Володимир Шемаєв.
«Техніко-економічне обгрунтування займатиме до двох років. Будівництво — три-п’ять років до Львова. Залежно від опції: якщо перекладати існуючі колії, може бути значно скорочено терміни», — зазначив він.
Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.
19 січня Укрзалізниця підписала з Центральним комунікаційним портом Польщі меморандум про співпрацю, що передбачає, зокрема, будівництво високошвидкісної лінії Варшава-Львів-Київ. Максимальна швидкість має становити 250 км/год.
«Це історичний момент. Спільно з Укрзалізницею ми починаємо роботу над швидкісною лінією Варшава-Львів-Київ. Найкоротший шлях з України до ЄС пролягає через Польщу», — зазначив президент Центру Миколай Вільд.
Торік у Міністерстві інфраструктури заявляли, що після запуску швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Варшавою час у дорозі займатиме до чотирьох годин.
Наприкінці минулого року в Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні. Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами.
Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті