Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Adam Borkowski / Unsplash

Підготовка документації та будівництво високошвидкісної залізниці з Варшави до Львова може тривати щонайменше п’ять років, повідомив ЦТС директор Офісу з міжнародних проектів Укрзалізниці Володимир Шемаєв.

«Техніко-економічне обгрунтування займатиме до двох років. Будівництво — три-п’ять років до Львова. Залежно від опції: якщо перекладати існуючі колії, може бути значно скорочено терміни», — зазначив він.

Маршрут може проходити через Люблін і Замостя у Польщі та Раву-Руську в Україні.

19 січня Укрзалізниця підписала з Центральним комунікаційним портом Польщі меморандум про співпрацю, що передбачає, зокрема, будівництво високошвидкісної лінії Варшава-Львів-Київ. Максимальна швидкість має становити 250 км/год.

«Це історичний момент. Спільно з Укрзалізницею ми починаємо роботу над швидкісною лінією Варшава-Львів-Київ. Найкоротший шлях з України до ЄС пролягає через Польщу», — зазначив президент Центру Миколай Вільд.

Торік у Міністерстві інфраструктури заявляли, що після запуску швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Варшавою час у дорозі займатиме до чотирьох годин.

Наприкінці минулого року в Європейському Союзі почали розробляти попереднє техніко-економічне обґрунтування для будівництва євроколії в Україні. Колія європейського стандарту 1435 мм дозволить сполучити залізничну мережу України з Польщею, Румунією та іншими країнами.

Зараз вагони на кордоні з Євросоюзом потрібно переставляти з широкої на вузьку колісну пару. Зокрема, через це Укрзалізниця не може задовольнити попит на поїзд Київ–Варшава й перевела продажі квитків виключно в онлайн. 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button