Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23541 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash/robin_rednine

У застосунку «Київ Цифровий» додали інтеграцію з контактним центром Києва 1551. Про це повідомив керівник цифрової трансформації Києва Петро Оленич.

Створити звернення в застосунку можна в розділі «Допомога», натиснувши на фото профілю. Користувачі, які мають акаунт у застосунку 1551, зможуть одразу створити звернення. Не зареєстровані у 1551 користувачі автоматично перейдуть на екран завантаження застосунку.

В оновлену версію «Київ Цифровий» додали й інші вдосконалення за відгуками користувачів. Зокрема, з’явилися налаштування швидкого доступу до сервісів. У налаштуваннях у профілі користувачі можуть вибрати, які сервіси відображатимуться на головному екрані застосунку.

«Київ Цифровий» — застосунок, що об’єднав головні міські сервіси. Оновлену версію можна завантажити в App Store або Google Play.

1551 — застосунок Контактного центру Києва, що входить до єдиної системи опрацювання звернень до органів влади. Фахівці центру приймають звернення громадян, що стосуються життєдіяльності міста та належить до компетенції КМДА.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button