Як генератори впливають на витрати магазинів і ціни на товари?
Маленькі магазини виявилися гнучкішими завдяки невеликим площам.
Маленькі магазини виявилися гнучкішими завдяки невеликим площам.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 279 днів. За цей час ми опублікували 23498 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кіловат електроенергії від генератора коштує для магазинів у середньому у 4-5 разів дорожче, ніж від мережі. Попри це мережі поки вирішили не підвищувати ціни на товари, йдеться у матеріалі The Page.
Наприкінці 2022 року генератори встановили 96% гіпермаркетів, 65% мінімаркетів та 46% супермаркетів, згідно з опитуванням Асоціації ритейлерів України.
Маленькі магазини виявилися гнучкішими завдяки невеликим площам. Щодо гіпермаркетів, то вони встигли оперативніше подбати про автономне живлення.
Деякі торгові точки не потребують генераторів, бо в районах, де вони розміщені, немає відключень.
Загалом кіловат від генератора коштує у середньому у 4-5 разів дорожче, ніж від мережі, а в деяких ритейлерів — навіть у 6 разів.
Для прикаладу, магазини SPAR та «Наш Край» у середньому споживають 30-40 кВт. Забезпечити роботу на повну потужність було б дуже дорого. Тому в мережах розрахували мінімум споживання, що забезпечує каси та часткове освітлення. Це потребує 5,5 кВт електроенергії для маленьких магазинів і 8-10 кВт для більших об’єктів.
У мережах повідомили, що кіловат від бензогенератора коштує вп’ятеро дорожче, а від дизель-генератора — вчетверо дорожче, ніж від електричної мережі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті