Іспанія заплатила майже 200 мільйонів євро за поїзди, завеликі для маршрутів
31 поїзд планували запустити Астурією і Кантабрією.
31 поїзд планували запустити Астурією і Кантабрією.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Іспанська залізнична компанія Renfe зазнала найбільшого фіаско за останні роки, замовиши поїзди, завеликі для тунелів, повідомляє El País.
У 2020 році замовили 31 поїзд — їх планували запустити Астурією і Кантабрією на півночі країни. Це гірські регіони зі старою вузькою колією та безліччю тунелів.
Виробник, компанія CAF, попереджав, що у розрахунках висоти вагонів є помилка. Але це сталося лише за два роки після проведення тендеру. Вагони так і не виготовили, вони лишилися на папері. За договором, за вагони встигли заплатити 190 мільйонів євро, однак цим збитки не обмежуються: адже затримка з виготовлення поїздів передбачає підвищення вартості матеріалів.
Міністерство транспорту визнало проблему, лише коли історія набула розголосу в ЗМІ. При цьому деякі чиновники у мінтрансі були свідомі помилки протягом місяців. Кількох менеджерів компаній Renfe і Adif було відсторонено від роботи.
До кінця літа планують розробити проєкт з правильними габаритами і створити перший прототип.
В інших країнах, зазначає видання, таких помилок уникають за допомогою компаративного методу — тобто просто порівнюють проєкт із замірами вже існуючих поїздів, які виходять на маршрути. В Іспанії це не практикують.
Газета зауважує, що все ж помилка Renfe не зрівняється з історією, яка трапилася у Франції. У 2014 році залізничний перевізник SNCF закупив у виробників Alstom і Bombardier 2000 нових вагонів для регіональної мережі TER. І вони виявилися заширокими для платформ старих станцій. Довелося перебудовувати платформи, що обійшлося у 300 мільйонів євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті