Іспанія заплатила майже 200 мільйонів євро за поїзди, завеликі для маршрутів
31 поїзд планували запустити Астурією і Кантабрією.
31 поїзд планували запустити Астурією і Кантабрією.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 27000 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Іспанська залізнична компанія Renfe зазнала найбільшого фіаско за останні роки, замовиши поїзди, завеликі для тунелів, повідомляє El País.
У 2020 році замовили 31 поїзд — їх планували запустити Астурією і Кантабрією на півночі країни. Це гірські регіони зі старою вузькою колією та безліччю тунелів.
Виробник, компанія CAF, попереджав, що у розрахунках висоти вагонів є помилка. Але це сталося лише за два роки після проведення тендеру. Вагони так і не виготовили, вони лишилися на папері. За договором, за вагони встигли заплатити 190 мільйонів євро, однак цим збитки не обмежуються: адже затримка з виготовлення поїздів передбачає підвищення вартості матеріалів.
Міністерство транспорту визнало проблему, лише коли історія набула розголосу в ЗМІ. При цьому деякі чиновники у мінтрансі були свідомі помилки протягом місяців. Кількох менеджерів компаній Renfe і Adif було відсторонено від роботи.
До кінця літа планують розробити проєкт з правильними габаритами і створити перший прототип.
В інших країнах, зазначає видання, таких помилок уникають за допомогою компаративного методу — тобто просто порівнюють проєкт із замірами вже існуючих поїздів, які виходять на маршрути. В Іспанії це не практикують.
Газета зауважує, що все ж помилка Renfe не зрівняється з історією, яка трапилася у Франції. У 2014 році залізничний перевізник SNCF закупив у виробників Alstom і Bombardier 2000 нових вагонів для регіональної мережі TER. І вони виявилися заширокими для платформ старих станцій. Довелося перебудовувати платформи, що обійшлося у 300 мільйонів євро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті