Литва допомогла встановити мобільні лави на станціях київської підземки
18 підземних станцій метрополітену облаштували додатковими лавами.
18 підземних станцій метрополітену облаштували додатковими лавами.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На 18 підземних станціях київського метрополітену встановили додаткові модульні лави, які будуть використовуватися під час повітряних тривог. Про це повідомляє КМДА.
У повідомленні йдеться, що завдяки підтримці партнерів, в рамках пілотного проєкту, 18 підземних станцій облаштовано додатковими модульними лавами. Кошти підприємства «Київський метрополітен» до реалізації цього проєкта не залучались.
Сидіння розраховане на чотирьох людей. Крім того, у випадку тривалої повітряної тривоги або ж роботи підземних станцій винятково в режимі укриття лави трансформуються в ліжка.
Сидіння розмістили на станціях: «Академмістечко», «Шулявська», «Політехнічний інститут», «Вокзальна», «Університет», «Театральна», «Хрещатик», «Голосіївська», «Деміївська», «Палац Україна», «Олімпійська», «Площа Льва Толстого», «Тараса Шевченка», «Сирець», «Лук’янівська», «Кловська», «Дружби народів», «Позняки», «Харківська».
Проєкт реалізовано за підтримки посольства України в Латвії, LITUA kartu, Latvijas Finieris, конфедерації українців Латвії «ВІЧЕ».
Петиція про встановлення додаткових сидінь в метро минулого року набрала понад тисячу голосів, але місцева влада її відхилила. У відповіді йдеться, що додаткові лави можуть створювати перешкоди для руху пасажирів, їх евакуації в разі виникнення надзвичайних ситуацій і безпеки.
Водночас мер Віталій Кличко пообіцяв розглянути можливість розміщення додаткових лав на станціях метрополітену в разі розробки нових індивідуальних архітектурно-планувальних рішень станцій.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті