Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Сільпо

Сьогодні, 21 лютого, у супермаркети «Сільпо» надійшла спеціальна партія солі з Соледара.

Підприємство «Артемсіль» припинило виробництво солі через російські обстріли, зокрема було зруйновано будівлю копальні. З кінця року бої за місто посилилися, й наприкінці січня росіяни окупували Соледар.

Однак вцілів невеликий об’єм видобутої солі, який «Артемсіль» і платформа UNITED24 розфасували в символічні пачки по 200 грамів.

Дизайн упаковки для спеціальної партії створив ілюстратор Артем Гусєв, замінивши слово «Сіль» на «Міць».

«Влітку ми знайшли 300 тонн легендарної солі та повернули на свої полиці. Але її швидко розкупили. Тож для нас честь представляти “Артемсіль”, українську “Міць”, у спеціальній упаковці та з великою метою», — зазначила директорка з маркетингу «Сільпо» Катерина Огуряєва.

Пачка солі з лімітованої партії коштує 500 гривень. Передбачається, що люди зберігатимуть або даруватимуть її на пам’ять. Вторговані кошти спрямують на флот дронів-камікадзе FPV.

«Сільпо» також вирішило змінити одну із своїх вивісок на «Сіль» у супермаркеті в Києві на вулиці Олеся Гончара, 96. 

Фото: facebook.com/ekaterina.oguryaeva

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button