Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Днями Верховна Рада ухвалила законопроєкт 8172, який зобов’язує міста заміняти дизельний транспорт електробусами.

Починаючи з першого січня 2028 року, закон заборонятиме містам закуповувати більш як 50% дизельних автобусів. Принаймні половину кількості транспорту в закупівлях мають складати електробуси або ж автобуси на газу чи водні. Від 2030 року міста взагалі не зможуть купувати дизельний транспорт.

Частка «чистих» автобусів у парку міського транспорту до 2030 року має сягати 25%, а до 2033 року — не менш як 50%.

Від 2036 року на міських маршрутах взагалі не має бути дизельних автобусів — лише електробуси, автобуси на газу та водні.

Чому закон критикують?

Ініціатива «Пасажири Києва» зауважує, що просуваючи закупівлю електробусів, закон не передбачає тролейбуси як альтернативу. Наприклад, місто не може купити десять дизельних автобусів і десять тролейбусів.

«Від Львова ми готували зауваження до цього законопроєкту, що він не враховує існуючі в десятках міст мережі трамваїв і тролейбусів», — додає голова управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка.

До того ж, закуплені у 2029 році міські автобуси вже за сім-дев’ять років доведеться знімати з маршрутів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button