В Україні з 2036 року заборонять дизельні автобуси
При цьому як альтернативу новий закон передбачає лише електробуси, а не тролейбуси.
При цьому як альтернативу новий закон передбачає лише електробуси, а не тролейбуси.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Днями Верховна Рада ухвалила законопроєкт 8172, який зобов’язує міста заміняти дизельний транспорт електробусами.
Починаючи з першого січня 2028 року, закон заборонятиме містам закуповувати більш як 50% дизельних автобусів. Принаймні половину кількості транспорту в закупівлях мають складати електробуси або ж автобуси на газу чи водні. Від 2030 року міста взагалі не зможуть купувати дизельний транспорт.
Частка «чистих» автобусів у парку міського транспорту до 2030 року має сягати 25%, а до 2033 року — не менш як 50%.
Від 2036 року на міських маршрутах взагалі не має бути дизельних автобусів — лише електробуси, автобуси на газу та водні.
Ініціатива «Пасажири Києва» зауважує, що просуваючи закупівлю електробусів, закон не передбачає тролейбуси як альтернативу. Наприклад, місто не може купити десять дизельних автобусів і десять тролейбусів.
«Від Львова ми готували зауваження до цього законопроєкту, що він не враховує існуючі в десятках міст мережі трамваїв і тролейбусів», — додає голова управління вуличної інфраструктури ЛМР Павло Сирватка.
До того ж, закуплені у 2029 році міські автобуси вже за сім-дев’ять років доведеться знімати з маршрутів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті