Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Місто не планує ліквідовувати пішохідну зону біля Бессарабської площі — наразі обговорюють ефективнішу схему дорожнього руху, заявляє КМДА.

«Зараз, в умовах воєнного стану, обмежено рух транспортних засобів вулицею Грушевського та на низці прилеглих вулиць поблизу державних установ. Тож транспортний потік автівок, які рухаються з бульвару Тараса Шевченка та вулиці Хрещатик у напрямку вулиці Басейної та бульвару Лесі Українки, суттєво збільшився», — пояснює директор Дептрансу Руслан Кандибор.

Тиждень тому на сторінці ініціативи Пасажири Києва з’явилася інформація, що пішохідну зону біля Бессарабського ринку готуються ліквідувати.

Сьогодні Економічна правда опублікувала матеріал про бізнес-імперію Вагіфа Алієва, яка, зокрема, включає Mandarin Plaza, БЦ Домінант і Арена сіті у Бессарабському кварталі. Створення пішохідної зони у 2021 році не сподобалося бізнесмену.

«Я вклав десятки мільйонів доларів у підземний паркінг під “Ареною”, а він стоїть порожній, бо відвідувачі не можуть туди заїхати», — нарікає Алієв.

Він показав журналістам телефонне листування — там міський голова Віталій Кличко надіслав номер Кандибора. За словами Алієва, він порозумівся з чиновником.

Директор Центру організації дорожнього руху розповів «Хмарочосу», що зараз виникла проблема виїзду з вулиці Скоропадського на Бесейну в ліву сторону до бульвару Лесі Українки. Тому хочуть перерозподілити потоки транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button