На Оболоні цьогоріч почнуть будувати нову дворівневу розв’язку
На перетині двох магістралей будуватимуть «неповний лист конюшини».
На перетині двох магістралей будуватимуть «неповний лист конюшини».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Києві цьогоріч планують почати будівництво нової дворівневої розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної, повідомляє пресслужба КМДА.
На перетині двох магістралей будуватимуть розв’язку типу «неповний лист конюшини».
Передбачається, що вузол пропускатиме 11,2 тисячі автомобілей на годину. Це у рази вище за перехрестя зі світлофором, яке постійно затримує рух, через що утворюються затори у пікові години, запевняють у КМДА.
Шляхопровід від Полярної до Героїв Дніпра матиме шість смуг руху та 125 метрів у довжину. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі — спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок — близько 2,8 кілометра.
Київавтодор зараз закінчує розробляти проєктну документацію. Закінчити реконструкцію збираються за два роки.
Київські урбаністи критикують проєкт у соцмережах. Так, Олександр Рак нагадує про втрачене містом фінансування продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Натомість Київ обирає «непотрібну багаторівневу розв’язку, яка збільшить автомобілізацію і потреба в якій відпала після добудови Великої Кільцевої до Богатирської».
«Реконструкція перехрестя в одному рівні може вирішити питання з затримками. Світлофори дозують трафік. Витратити шалені кошти на те, щоб пересунути затор до наступного вузького місця, — погана ідея. Веломаршрути комплексні досі нереалізовані, і за ці кошти можна було б побудувати половину», — зауважує Анна Даниленко, транспортна експертка, засновниця ГО «Велодень Київ.
Олександр Гречко переконаний, що 11 тисяч автівок на годину впиратимуться у світлофор на наступному ж перехресті.
Урбаніст Григорій Мельничук, навпаки, вважає доречним шляхопровід на перетині Богатирської та Полярної. «Богатирська добре підходить під транзитну магістраль як частину окружного маршруту через Північний міст. Це розвантажить Оболонь. Але далі треба вирішувати транзит від Троєщинського ринку до Броварського проспекту», — міркує він.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті