Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Maurice DT/unsplash

У Відні переглянуть правила використання електросамокатів. Згідно з офіційною заявою, австрійська столиця встановить 200 спеціальних паркувальних зон, які унеможливлять паркування на тротуарах, пише The Mayor.

Нові правила передбачатимуть, що у деяких районах Відня, наприклад у центрі міста, встановлять обмеження на кількість самокатів – до 500. Цей підхід буде запроваджено по всій території міста. Обмеження для інших районів будуть на рівні 1500 самокатів.

Планується протягом року облаштувати близько 200 паркомісць, кожне на вісім-десять самокатів. Вони будуть розташовані поруч із велостанціями WienMobil.

Фото: City of Vienna

За словами чиновників, це означає, що пасажири фізично не зможуть припаркуватися в іншому місці, якщо вони знаходяться в межах 100 метрів від зони паркування. Якщо людина знаходиться поза цією зоною, то їй доведеться паркуватися на вулиці між автомобілями. Ідея заходу полягає в тому, щоб звільнити тротуари від електросамокатів.

Крім того, будуть впроваджені червоні зони, де заборонено проїзд. Там самокати просто зупинятимуться. Ці зони будуть зосереджені біля лікарень, ринків та інших людних локацій.

Читайте також: Відень обмежить кількість самокатів у центрі, щоб інтегрувати їх у структуру міського транспорту

Місто також розглядає варіант створити цифрову інформаційну панель для моніторингу розміщення самокатів, та їхньої активності. Так міська влада зможе контролювати дотримання правил.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button