Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація

Співзасновник об’єднання «Пасажири Києва» Олександр Гречко створив петицію, в якій вимагає заборонити будівництво нових розв’язок у столиці до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу.

Петиція зареєстрована 16 березня. Станом на зараз вона набрала 178 підписів.

15 березня КМДА анонсувала будівництво дворівневої розв’язки – на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Орієнтовна вартість складає 2 млрд гривень.

«У Києві є проєкт Шулявського шляхопроводу, який вже декілька років закинутий в недоробленому стані. Його функціональність ще менша, ніж старого шляхопроводу і при цьому кошторисна вартість збільшилася з початкових 600 млн грн до 2 млрд грн. Міська влада вже декілька років як забула про шляхопровід – там сміття, бруд та ніякого комфорту для пішоходів», – йдеться в тексті петиції.

Урбаніст Олександр Рак нагадує про втрачене містом фінансування продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Натомість Київ обирає «непотрібну багаторівневу розв’язку, яка збільшить автомобілізацію і потреба в якій відпала після добудови Великої Кільцевої до Богатирської».

Інженер Дмитро Макагон помітив у Facebook рекламу будівництва розв’язки, яку замовив «Фонд розвитку міст».

Передбачається, що вузол пропускатиме 11,2 тисячі автомобілей на годину. Це у рази вище за перехрестя зі світлофором, яке постійно затримує рух, через що утворюються затори у пікові години, запевняють у КМДА.

Шляхопровід від Полярної до Героїв Дніпра матиме шість смуг руху та 125 метрів у довжину. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок – близько 2,8 кілометра.

Київавтодор зараз закінчує розробляти проєктну документацію. Закінчити реконструкцію збираються за два роки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button