Кличка просять не будувати нову розв’язку на Оболоні, доки недобудований Шулявський шляхопровід (петиція)
Дворівневу розв’язку планують побудувати на перетині вулиць Богатирської та Полярної.
Дворівневу розв’язку планують побудувати на перетині вулиць Богатирської та Полярної.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Співзасновник об’єднання «Пасажири Києва» Олександр Гречко створив петицію, в якій вимагає заборонити будівництво нових розв’язок у столиці до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу.
Петиція зареєстрована 16 березня. Станом на зараз вона набрала 178 підписів.
15 березня КМДА анонсувала будівництво дворівневої розв’язки – на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Орієнтовна вартість складає 2 млрд гривень.
«У Києві є проєкт Шулявського шляхопроводу, який вже декілька років закинутий в недоробленому стані. Його функціональність ще менша, ніж старого шляхопроводу і при цьому кошторисна вартість збільшилася з початкових 600 млн грн до 2 млрд грн. Міська влада вже декілька років як забула про шляхопровід – там сміття, бруд та ніякого комфорту для пішоходів», – йдеться в тексті петиції.
Урбаніст Олександр Рак нагадує про втрачене містом фінансування продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Натомість Київ обирає «непотрібну багаторівневу розв’язку, яка збільшить автомобілізацію і потреба в якій відпала після добудови Великої Кільцевої до Богатирської».
Інженер Дмитро Макагон помітив у Facebook рекламу будівництва розв’язки, яку замовив «Фонд розвитку міст».
Передбачається, що вузол пропускатиме 11,2 тисячі автомобілей на годину. Це у рази вище за перехрестя зі світлофором, яке постійно затримує рух, через що утворюються затори у пікові години, запевняють у КМДА.
Шляхопровід від Полярної до Героїв Дніпра матиме шість смуг руху та 125 метрів у довжину. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок – близько 2,8 кілометра.
Київавтодор зараз закінчує розробляти проєктну документацію. Закінчити реконструкцію збираються за два роки.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті