Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Візуалізація

Співзасновник об’єднання «Пасажири Києва» Олександр Гречко створив петицію, в якій вимагає заборонити будівництво нових розв’язок у столиці до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу.

Петиція зареєстрована 16 березня. Станом на зараз вона набрала 178 підписів.

15 березня КМДА анонсувала будівництво дворівневої розв’язки – на перетині вулиць Богатирської та Полярної. Орієнтовна вартість складає 2 млрд гривень.

«У Києві є проєкт Шулявського шляхопроводу, який вже декілька років закинутий в недоробленому стані. Його функціональність ще менша, ніж старого шляхопроводу і при цьому кошторисна вартість збільшилася з початкових 600 млн грн до 2 млрд грн. Міська влада вже декілька років як забула про шляхопровід – там сміття, бруд та ніякого комфорту для пішоходів», – йдеться в тексті петиції.

Урбаніст Олександр Рак нагадує про втрачене містом фінансування продовження швидкісного трамваю до Палацу спорту. Натомість Київ обирає «непотрібну багаторівневу розв’язку, яка збільшить автомобілізацію і потреба в якій відпала після добудови Великої Кільцевої до Богатирської».

Інженер Дмитро Макагон помітив у Facebook рекламу будівництва розв’язки, яку замовив «Фонд розвитку міст».

Передбачається, що вузол пропускатиме 11,2 тисячі автомобілей на годину. Це у рази вище за перехрестя зі світлофором, яке постійно затримує рух, через що утворюються затори у пікові години, запевняють у КМДА.

Шляхопровід від Полярної до Героїв Дніпра матиме шість смуг руху та 125 метрів у довжину. На розв’язці облаштують велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар. Загальна довжина велодоріжок – близько 2,8 кілометра.

Київавтодор зараз закінчує розробляти проєктну документацію. Закінчити реконструкцію збираються за два роки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button