Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 277 днів. За цей час ми опублікували 23484 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: пресслужба КМДА

Заборона евакуації автомобілів під час війни призведе до колапсу в центрі Києва, заявив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

Так він прокоментував законопроєкт, запропонований депутатом від «Слуги народу» Володимиром Крейденком. На його думку, водії змушені порушувати правила через повітряні тривоги, щоб швидко сховатися в укриття.

«Порушники зможуть залишати транспортні засоби там, де вони захочуть, — на смугах та зупинках громадського транспорту, велосипедних доріжках, пішохідних переходах тощо. При цьому протягом перших 10 днів з моменту винесення постанови сплатять штраф всього 50% від загальної суми — 340 гривень. І це буде дешевше, ніж паркуватися на паркувальних майданчиках», — зазначає Кандибор.

Він нагадав, що в перші дні війни покинуті автівки повністю заблокували під’їзд до Центрального вокзалу і це унеможливлювало повноцінну евакуацію людей.

Автор законопроєкту ж переконує, що його ініціатива спрямована проти зловживання приватних фірм, які займаються евакуацією. За його словами, їхні доходи зросли вдвічі-втричі порівняно з минулим роком.

«(Проєкт) направлений на те, щоб ці приватні компанії безпідставно не евакуювали автомобілі там, де без цього можна обійтися. Ми залишаємо право національної поліції на евакуацію автомобіля, який заважає. Приватні компанії та виконавців обмежуємо в праві евакуювати автомобілі, припарковані з порушеннями ПДД. Вони мають право виписувати штраф, помогти національній поліції зібрати докази, викликати поліцію», — пояснює Крейденко.

Фото: facebook.com/KreydenkoVolodymyr

Він також є автором іншого законопроєкту, про вивчення правил дорожнього руху у школах.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button