Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

Київ посів четверте місце серед 45 мегаполісів світу за співвідношенням вартості місячного проїзного на громадський транспорт і середньою зарплатою. Дослідження провела команда Picodi.com.

Так, абонемент на місяць у Києві коштує 1300 гривень, або 35 доларів і дорівнює 7% зарплати. Для порівняння, у Берліні це співвідношення становить 1%, у Варшаві — 1,8%. Нагадаємо, два роки тому КМДА планувала підвищити вартість місячного проїзного до 3000 гривень.

Читайте також: Як відрізняється громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі: ціна та якість

При цьому в трьох містах — Люксембургу, Таллінні та столиці Мальти Валлетті — транспорт взагалі безкоштовний для мешканців.

Найдорожчі проїзні — в Лондоні, вони коштують 271 долар. Однак це 7,4% від середньої зарплати, що приблизно так само, як у Києві. У британській столиці також найдорожчий разовий квиток, 5,19 долара.

Якщо порівнювати міста України, то найдорожчий проїзний знов-таки в Києві. Укладачі включили у ретинг окупований Севастополь, який посів друге місце з 1 166 гривнями.

Читайте також: Скільки коштує комфортний громадський транспорт для Києва?

У Харкові ж проїзд у міському транспорті зараз безкоштовний.

Із дослідження виключили світові мегаполіси, в яких за один вид транспорту відповідає кілька транспортних компаній, що встановлюють різну вартість проїзду: Бангкок, Джакарта, Пекін, Токіо. Також не рахували міста, де немає можливості придбати місячний квиток.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button