Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 276 днів. За цей час ми опублікували 23483 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

Київ посів четверте місце серед 45 мегаполісів світу за співвідношенням вартості місячного проїзного на громадський транспорт і середньою зарплатою. Дослідження провела команда Picodi.com.

Так, абонемент на місяць у Києві коштує 1300 гривень, або 35 доларів і дорівнює 7% зарплати. Для порівняння, у Берліні це співвідношення становить 1%, у Варшаві — 1,8%. Нагадаємо, два роки тому КМДА планувала підвищити вартість місячного проїзного до 3000 гривень.

Читайте також: Як відрізняється громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі: ціна та якість

При цьому в трьох містах — Люксембургу, Таллінні та столиці Мальти Валлетті — транспорт взагалі безкоштовний для мешканців.

Найдорожчі проїзні — в Лондоні, вони коштують 271 долар. Однак це 7,4% від середньої зарплати, що приблизно так само, як у Києві. У британській столиці також найдорожчий разовий квиток, 5,19 долара.

Якщо порівнювати міста України, то найдорожчий проїзний знов-таки в Києві. Укладачі включили у ретинг окупований Севастополь, який посів друге місце з 1 166 гривнями.

Читайте також: Скільки коштує комфортний громадський транспорт для Києва?

У Харкові ж проїзд у міському транспорті зараз безкоштовний.

Із дослідження виключили світові мегаполіси, в яких за один вид транспорту відповідає кілька транспортних компаній, що встановлюють різну вартість проїзду: Бангкок, Джакарта, Пекін, Токіо. Також не рахували міста, де немає можливості придбати місячний квиток.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button