Депутати хочуть заборонити Бучу-Комбучу та іншу експлуатацію патріотизму брендами
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Група депутатів зареєструвала у Верховній Раді проєкт закону про обмеження використання патріотичної тематики в комерції.
Законопроєкт 9128 ініціювали депутати від Євросолідарності, серед яких Ірина Геращенко, Вікторія Сюмар, Володимир Ар’єв, Микола Княжицький та інші.
Вони зауважують, що є багато вдалого креативу на військово-патріотичну тематику, але чимало й недоречної експлуатації в комерційних цілях. Зокрема, згадують «Героїчну Буча Комбуча зі смаком цитрусу», насіння редису «Азовсталь» тощо.
Читайте також: «ЗСУ – Знежирені, Сили, України»: як бренди експлуатують військову тематику
«На жаль, у таких випадках професійна етика часто не спрацьовує», — констатують ініціатори проєкту.
Автори пропонують заборонити реєстрацію торговельних марок, які містять:
Крім того, передбачається заборонити рекламу, що використовує:
Обмеження не поширюватимуться на рекламу фільмів чи книг, присвячених подіям російського вторгнення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті