Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Joséphine Brueder / Ville de Paris

На референдумі, що відбувся у Парижі в неділю, другого квітня, 89% учасників голосування висловилися за заборону прокатних електросамокатів на вулицях міста, повідомляє France24.

Фото: Joséphine Brueder / Ville de Paris

Водночас у референдумі взяли участь трохи більш як 100 тисяч людей, це 5% двохмільйонного населення столиці Франції. Голосування відбувалося з фізичною присутністю, для цього облаштували двадцять дільниць. Оператори прокату електросамокатів наполягали на онлайн-голосуванні, сподіваючиcь на голоси своєї цільової аудиторії.

Фото: Joséphine Brueder / Ville de Paris

Мер Парижа Анн Ідальго заявила, що поважатиме рішення парижан. При цьому сама вона виступала за заборону електросамокатів.

«Від першого вересня у Парижі не буде прокату електросамокатів», — заявила вона після закінчення підрахунку голосів пізнього вечора неділі. Таким чином місто стане першою європейською столицею, де діятиме подібна заборона.

Фото: Joséphine Brueder / Ville de Paris

Прокат електросамокатів у Парижі з’явився у 2018 році. Наразі діють три оператори: Lime, Tier і Dott, кожен з яких має до 5 тисяч транспортних засобів. 

Вони заявили, що результати голосування не є репрезентативними і матимуть наслідки для 400 тисяч людей, які щомісяця користуються самокатами. До того ж, Париж позбудеться 930 тисяч євро податків, які три оператори сукупно сплачували щороку. Цей сегмент ринку також працевлаштовує 800 людей.

Мерія винесла питання щодо заборони прокату самокатів через часті випадки травмування. Це стається передусім тому, що траєкторії руху пішоходів і кермувальників електросамокатів перетинаються.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button