В Парижі проведуть референдум щодо заборони електросамокатів
Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження — описує проблему мерія.
Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження — описує проблему мерія.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Другого квітня в Парижі проведуть референдум, на якому вирішать долю прокатних електросамокатів, повідомляє пресслужба муніципалітету. Це буде голосування з фізичною присутністю, організоване так само, як і муніципальні вибори.
Мерка Парижа Анн Ідальго днями висловила побажання, аби електросамокати взагалі зникли з вулиць міста.
Питання щодо заборони прокату самокатів постало через часті випадки травмування. Це стається передусім тому, що траєкторії руху пішоходів і кермувальників електросамокатів перетинаються. Травми голови, переломи кінцівок, а часом і серйозніші ушкодження трапляються все частіше — так описує проблему мерія.
У Парижі діють три оператори прокату: Lime, Dott і Tier, кожен з яких має до 5000 транспортних засобів. Протягом двох років компанії узгоджували з містом і запроваджували обмеження, які б мали врегулювати користування самокатами. Це й обмеження швидкості, і визначення зон для паркування, аби користувачі не кидали самокати посеред тротуару тощо.
Однак попри ці зусилля, констатують у мерії, проблема з безпекою на вулицях досі не вирішена.
У 2019 році через аварії за участі електросамокатів, моноколес та іншого легкого персонального транспорту у Франції загинуло десятеро людей, наступного року — семеро, а в 2021 році кількість жертв сягнула 24. Про це влітку повідомляло видання Le Figaro з посиланням на дані служби безпеки руху.
Зазначимо, що летальні випадки, пов’язані з електросамокатами, трапляються й у Києві. «Хмарочос» записував епізод подкасту «ПРОЦЕС» про безпеку руху електросамокатів із експертом з мобільності Богданом Лепявком.
Читайте також: Конфлікти між пішоходами та користувачами самокатів й велосипедів частішають. Що тут можна зробити?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті