Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23541 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: sabina fratila

Влада Амстердама пропонує нові обмеження для транспортних засобів у центрі міста, перенаправивши рух на шосе, яке огинає місто. Про це пише Bloomberg.

Мережа виділених велосипедних доріжок в Амстердамі зробила цей транспорт швидким і популярним способом пересування. Водночас станом на 2021 рік серед мешканців міста на автомобілі все ще припадало майже 20% усіх поїздок і 55% поїздок, здійснених туристами. Це створює проблеми, особливо для громадського транспорту в центральній частині міста, де трамваям і автобусам часто важко просуватися через затори.

У відповідь керівництво міста працює над обмеженням кількості приватних авто, прибираючи парковки і забороняючи рух на певних вулицях. Тепер Амстердам пропонує закрити для наскрізного руху частину кількох вулиць в центрі, щоб допомогти звільнити вуличний простір і, зрештою, «відучити містян від звички розглядати центр міста як стандартний маршрут».

Заборона наскрізного руху спрямована на перенаправлення автомобілів на трасу А10, яка функціонуватиме як розподільне кільце, дозволяючи автомобілістам проїжджати окремо до кожного району міста.

Ці заходи стануть продовженням нових міських обмежень швидкості, які мають набути чинності в грудні 2023 року. Максимальну швидкість у більшій частині міста скоротять до 30 кілометрів на годину (зараз – 50 км/год). Громадський транспорт зможе рухатися 50 км/год, де є окремі смуги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button