Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

КМДА схвально сприйняла петицію про запровадження 90-хвилинного квитка у громадському транспорті Києва. Про це йдеться у відповідях на звернення, а також його підтримала Транспортна комісія Київради, повідомляють Пасажири Києва.

«За інформацією ГІОЦ, система технічно готова реалізувати електронний квиток, що використовується впродовж 90 хвилин з моменту його активації», — йдеться у листі заступника голови КМДА Петра Оленича.

Петицію також підтримав директор Дептрансу Руслан Кандибор, однак вважає, що необхідно переглянути вартість такого квитка.

Таким чином, у КМДА планують не дозволити безкоштовні пересадки, а додати ще один вид квитка до існуючого переліку. Те, чи стане він у нагоді пасажирам, залежить від вартості, яку встановить адміністрація. Наразі Київ — єдина європейська столиця, де купувати будь-які абонементи менш вигідно, ніж разові квитки. Зараз вартість місячного проїзного для киянина (1300 гривень) перевищує вартість 162 разових квитків. Для порівняння, у Празі вартість абонемента на місяць (960 гривень) дорівнює 18 разовим квиткам.

Про це докладніше: Проїзний у транспорті Києва — один із найдорожчих у світі

У багатьох містах Європи разовий квиток дозволяє без додаткової плати пересідати на інший транспорт протягом вказаного часу — це може бути 20 хвилин, 60 хвилин, дві години тощо. Вартість разового квитка, відповідно, залежить від часу, протягом якого діє можливість зробити пересадку. Квиток не стає недійсним, коли спливає зазначений час, — пасажир може завершити поїздку, але не робити пересадку.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button