Як Європейська Солідарність провела рекламну кампанію, аби вплинути на голосування у Київ Цифровий
Партія «Європейська солідарність» агітувала, аби Повітрофлотський проспект перейменували на честь ЄС.
Партія «Європейська солідарність» агітувала, аби Повітрофлотський проспект перейменували на честь ЄС.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час голосування за перейменування вулиць в Києві рух Чесно зафіксував значну кількість реклами у Facebook, Youtube, Telegram, Instagram та на вулицях міста із закликом підтримати назву ЄС. До кампанії долучилися й телеканали – 5-й та «Прямий».
З початку квітня сторінки партійних осередків та депутатів «Європейської солідарності» з усієї країни заполонили дописи із закликами проголосувати за перейменування Повітрофлотського проспекту в Києві на честь ЄС. Брати участь у голосуванні в додатку «Київ Цифровий» мали б лише кияни, але зараховуються всі голоси.
Заступник голови КМДА Петро Оленич прокоментував, що після голосування роблять вибірку, скільки киян, скільки не киян взяли участь у голосуванні. І тоді інформується Київрада.
Станом на 15 квітня у Facebook були активні щонайменше 14 рекламних оголошень, які агітують за варіант «Європейського союзу». Для більшості сторінок це або єдина реклама, яку вони коли-небудь запускали, або перша за останні два-три роки. До речі, всі сторінки мають спільну рису – раніше вони ніколи не рекламували будь-які перейменування.
Сторінки регіональних партійних осередків також закликали голосувати за проспект ЄС, хоча їхня аудиторія киянами не є. Всі дописи мали ідентичний текст, а їхня географія охоплює майже всю країну.
Окрім дописів та реклами у Facebook, на YouTube 5-й канал та «Прямий» випустили цілу низку сюжетів протягом минулого тижня. Також у кількох ЗМІ вийшли статті, присвячені перейменуванню на честь ЄС. У Facebook за перейменування проспекту в Києві агітували навіть регіональні ЗМІ, наприклад газета «Волинь».
Читайте також: «Європейська солідарність» агітує українців перейменувати Повітрофлотський проспект на проспект ЄС
У Telegram дописи ширилися двома хвилями: в лютому та квітні. Усе це на сумнівних каналах, які ніколи до того не агітували за перейменування. Причому дописи з’явились лише на каналах з великою аудиторією – йдеться про сотні тисяч підписників. Рух Чесно вважає, що з великою ймовірністю це прихована реклама, причому в лютому дописи розміщувалися з використанням фото таблички, про яку активно розповідали кілька місяців тому на вищезгаданому телеканалі.
Тобто за короткий проміжок часу рекламна кампанія з перейменування одного проспекту охопила всі майданчики. Причому кожен з них пов’язаний із партією «Європейська солідарність», підсумовують аналітики.
Крім того, експертна комісія рекомендувала назву «Європейського союзу» для ще одного проспекту в Києві – проспекту Правди. Цей варіант набрав найбільшу кількість голосів, тому потреби в настільки широкій рекламній кампанії не було.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті