Як Європейська Солідарність провела рекламну кампанію, аби вплинути на голосування у Київ Цифровий
Партія «Європейська солідарність» агітувала, аби Повітрофлотський проспект перейменували на честь ЄС.
Партія «Європейська солідарність» агітувала, аби Повітрофлотський проспект перейменували на честь ЄС.
Під час голосування за перейменування вулиць в Києві рух Чесно зафіксував значну кількість реклами у Facebook, Youtube, Telegram, Instagram та на вулицях міста із закликом підтримати назву ЄС. До кампанії долучилися й телеканали – 5-й та «Прямий».
З початку квітня сторінки партійних осередків та депутатів «Європейської солідарності» з усієї країни заполонили дописи із закликами проголосувати за перейменування Повітрофлотського проспекту в Києві на честь ЄС. Брати участь у голосуванні в додатку «Київ Цифровий» мали б лише кияни, але зараховуються всі голоси.
Заступник голови КМДА Петро Оленич прокоментував, що після голосування роблять вибірку, скільки киян, скільки не киян взяли участь у голосуванні. І тоді інформується Київрада.
Станом на 15 квітня у Facebook були активні щонайменше 14 рекламних оголошень, які агітують за варіант «Європейського союзу». Для більшості сторінок це або єдина реклама, яку вони коли-небудь запускали, або перша за останні два-три роки. До речі, всі сторінки мають спільну рису – раніше вони ніколи не рекламували будь-які перейменування.
Сторінки регіональних партійних осередків також закликали голосувати за проспект ЄС, хоча їхня аудиторія киянами не є. Всі дописи мали ідентичний текст, а їхня географія охоплює майже всю країну.
Окрім дописів та реклами у Facebook, на YouTube 5-й канал та «Прямий» випустили цілу низку сюжетів протягом минулого тижня. Також у кількох ЗМІ вийшли статті, присвячені перейменуванню на честь ЄС. У Facebook за перейменування проспекту в Києві агітували навіть регіональні ЗМІ, наприклад газета «Волинь».
Читайте також: «Європейська солідарність» агітує українців перейменувати Повітрофлотський проспект на проспект ЄС
У Telegram дописи ширилися двома хвилями: в лютому та квітні. Усе це на сумнівних каналах, які ніколи до того не агітували за перейменування. Причому дописи з’явились лише на каналах з великою аудиторією – йдеться про сотні тисяч підписників. Рух Чесно вважає, що з великою ймовірністю це прихована реклама, причому в лютому дописи розміщувалися з використанням фото таблички, про яку активно розповідали кілька місяців тому на вищезгаданому телеканалі.
Тобто за короткий проміжок часу рекламна кампанія з перейменування одного проспекту охопила всі майданчики. Причому кожен з них пов’язаний із партією «Європейська солідарність», підсумовують аналітики.
Крім того, експертна комісія рекомендувала назву «Європейського союзу» для ще одного проспекту в Києві – проспекту Правди. Цей варіант набрав найбільшу кількість голосів, тому потреби в настільки широкій рекламній кампанії не було.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті