Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Володимир Фомічов

Під час голосування за перейменування вулиць в Києві рух Чесно зафіксував значну кількість реклами у Facebook, Youtube, Telegram, Instagram та на вулицях міста із закликом підтримати назву ЄС. До кампанії долучилися й телеканали – 5-й та «Прямий».

З початку квітня сторінки партійних осередків та депутатів «Європейської солідарності» з усієї країни заполонили дописи із закликами проголосувати за перейменування Повітрофлотського проспекту в Києві на честь ЄС. Брати участь у голосуванні в додатку «Київ Цифровий» мали б лише кияни, але зараховуються всі голоси.

Заступник голови КМДА Петро Оленич прокоментував, що після голосування роблять вибірку, скільки киян, скільки не киян взяли участь у голосуванні. І тоді інформується Київрада.

Станом на 15 квітня у Facebook були активні щонайменше 14 рекламних оголошень, які агітують за варіант «Європейського союзу». Для більшості сторінок це або єдина реклама, яку вони коли-небудь запускали, або перша за останні два-три роки. До речі, всі сторінки мають спільну рису – раніше вони ніколи не рекламували будь-які перейменування.

Сторінки регіональних партійних осередків також закликали голосувати за проспект ЄС, хоча їхня аудиторія киянами не є. Всі дописи мали ідентичний текст, а їхня географія охоплює майже всю країну.

Окрім дописів та реклами у Facebook, на YouTube 5-й канал та «Прямий» випустили цілу низку сюжетів протягом минулого тижня. Також у кількох ЗМІ вийшли статті, присвячені перейменуванню на честь ЄС. У Facebook за перейменування проспекту в Києві агітували навіть регіональні ЗМІ, наприклад газета «Волинь».

Читайте також: «Європейська солідарність» агітує українців перейменувати Повітрофлотський проспект на проспект ЄС

У Telegram дописи ширилися двома хвилями: в лютому та квітні. Усе це на сумнівних каналах, які ніколи до того не агітували за перейменування. Причому дописи з’явились лише на каналах з великою аудиторією – йдеться про сотні тисяч підписників. Рух Чесно вважає, що з великою ймовірністю це прихована реклама, причому в лютому дописи розміщувалися з використанням фото таблички, про яку активно розповідали кілька місяців тому на вищезгаданому телеканалі.

Тобто за короткий проміжок часу рекламна кампанія з перейменування одного проспекту охопила всі майданчики. Причому кожен з них пов’язаний із партією «Європейська солідарність», підсумовують аналітики.

Крім того, експертна комісія рекомендувала назву «Європейського союзу» для ще одного проспекту в Києві – проспекту Правди. Цей варіант набрав найбільшу кількість голосів, тому потреби в настільки широкій рекламній кампанії не було.

    Коментарі:

    Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

    *Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

    Newsletter button
    Donate button
    Podcast button
    Send article button