Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Хмарочос

Маршрутки мусять зупинятися під час повітряних тривог так само, як і комунальний транспорт, і поліція має це контролювати. Про це заявив на брифінгу 21 квітня директор департаменту муніципальної безпеки КМДА Роман Ткачук, повідомляє УНІАН.

«Про це ми розмовляли з патрульною поліцією. Вони під час повітряної тривоги мають зупиняти, зокрема, і приватних перевізників і вимагати від них надання захисту для населення», — запевнив Ткачук.

Транспортний експерт Олег Васильєв наголошує, що КМДА має засоби впливу на маршрутки — саме вона укладає угоди з приватними перевізниками, проводить конкурси, регулює їхню діяльність.

Громадський транспорт Києва не ходить під час повітряних тривог із серпня. Міський голова Віталій Кличко продовжує відхиляти петиції про скасування цього правила. Маршрутки та таксі, між тим, продовжуть працювати. У КМДА наполягають, що пасажири після оглошення тривоги мусять сховатися в найближчому укритті, але на практиці містяни пересідають на інший транспорт або лишаються чекати на зупинці.

Ткачук наполягає, що пасажирам є куди ховатися: 80% зупинок мають поруч принаймні підземні переходи. Крім того, повідомив, що Дептранс отримав вказівку розмістити на зупинках QR-коди з інформацією про найближчі укриття — нагадаємо, рішення про зупинку траспорту ухвалили дев’ять місяців тому.

Васильєв звертає увагу на те, що в громадському транспорті почали оголошувати місця розташування укриттів лише у квітні цього року. Крім того, Київпастранс не потурбувався про роботу транспорту за годину-дві до початку коменданської години — адже у разі тривоги пасажири не зможуть доїхати до місця призначення.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button