Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Департаменті транспортної інфраструктури заявили, що три приватні перевізники, з якими розірвали договори, взагалі не виконали зобов’язань. Про це йшлося в ефірі телеканалу «Київ».

Заступник директора департаменту Валентин Кульбако заявив, що вони здійснювали перевезення на маршрутах 187, 201, 408, 427, 437 та 497К застарілим рухомим складом, який не відповідав нормам безпеки та екологічності.

«Було розірвано з ними договори і скореговано маршрутну мережу, дещо змінено маршрути комунального перевізника Київпастранс, який дублював ці маршрути. Внесли зміни у тролейбусний маршрут №36 та автобусний маршрут №97К, щоб вони повною мірою могли обслуговувати пасажирів. Збільшили кількість сучасних низькопідлогових тролейбусів та автобусів на цих маршрутах», – розповів він.

Всього Департамент транспортної інфраструктури розірвав в односторонньому порядку шість договорів з недобросовісними приватними автомобільними перевізниками.

Таким чином, з 20 квітня подовжено тролейбусний маршрут № 36 «Вул. Північна – станція метро «Святошин» до вулиці Чорнобильської. Внесені зміни в шлях слідування автобусного маршруту № 97К «Масив Новобіличі – вул. Академіка Єфремова» – із заїздом на вулиці Миколи Ушакова, Прилужну та Чорнобильську.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button