Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Marcin Jozwiak / Unsplash

Залізнична євроколія від українсько-польського кордону не доходитиме до залізничного вокзалу Львова. Радше за все її прокладатимуть до станції Скнилів, неподалік від аеропорту.

Про це на Всеукраїнському форумі міської мобільності заявив представник Львівської міськради Антон Коломєйцев, повідомляє ЦТС.

«Нам би хотілось європейську колію до Центрального вокзалу, але є послідовності інвестицій. Основна ідея — це довести євроколію до Брюховичів, і це є найбільш негативний сценарій, тому що зв’язок з Брюховичами дуже поганий. Звичайно, є можливість запустити шатл, мінімально забезпечити доступ громадського транспорту. Тим не менше, це абсолютно відірване рішення, яке жодним чином не дасть якісно інтегрувати місто у сполучення», — пояснив він.

Кращий варіант, за його словами, — довести колію до Скнилова, його й просуватиме міська рада. Це дасть змогу зв’язати різні напрямки, зокрема, на Шегині та Мостиську разом, а також значно краще поєднати вантажні та пасажирські перевезення. З’явиться коротке сполучення з аеропортом.

Залізничний вокзал зі станцією Скнилів можна сполучити за допомогою шатлів-автобусів.

Google Maps

Водночас заведення євроколії на Львівський залізничний вокзал залишається метою у довшій перспективі. В ідеалі лінія продовжувалася би й далі на Київ. Вантажні потяги при цьому прямували би північним маршрутом.

Будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм з Варшави до Львова може тривати від трьох до п’яти років. Маршрут, імовірно, проходитиме через Рава-Руську. На євроколії поїзди зможуть рухатися зі швидкістю до 250 км/год.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button