Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 286 днів. За цей час ми опублікували 23552 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Ілюстративне фото: Caro

Департамент транспортної інфраструктури розірвав договір із перевізником автобусного маршруту №150, який простягається від Севастопольської площі до вулиці Милославської.

Перевірка встановила, що автоперевізник використовує маршрутки, які не відповідають основним вимогам конкурсу. На маршруті працюють автобуси марки «Богдан» із двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-2 (дев’ять автобусів), Euro-3 (два автобуси), тоді як для участі у конкурсі подавались автобуси з двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-5.

Автоперевізник був визнаний переможцем на маршруті саме завдяки рухомому складу, який він пропонував для обслуговування – Volvo-7700. Проте автобуси, які були презентовані зі значним медіа розголосом для роботи на маршруті №150, сьогодні працюють у місті Біла Церква.

«І це свідчить про те, що перевізник не мав наміру обслуговувати автобусний маршрут у Києві заявленим рухомим складом», – підсумовують у департаменті.

У липні 2021 на маршруті №150 змінився перевізник на «Транс-Сіті». Там почали курсувати 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Ці маршрутки КМДА наводила як приклад «нових стандартів перевезень» та називала «маршрутками по-київськи».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button