КМДА розірвала договір з перевізником, який замість гібридів Volvo знову запустив старі «Богдани»
2021 року на маршруті 150 почали курсувати Volvo 7700 Hybrid, які КМДА наводила як приклад «нових стандартів перевезень» та називала «маршрутками по-київськи».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Департамент транспортної інфраструктури розірвав договір із перевізником автобусного маршруту №150, який простягається від Севастопольської площі до вулиці Милославської.
Перевірка встановила, що автоперевізник використовує маршрутки, які не відповідають основним вимогам конкурсу. На маршруті працюють автобуси марки «Богдан» із двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-2 (дев’ять автобусів), Euro-3 (два автобуси), тоді як для участі у конкурсі подавались автобуси з двигунами, що відповідають екологічним нормам Euro-5.
Автоперевізник був визнаний переможцем на маршруті саме завдяки рухомому складу, який він пропонував для обслуговування – Volvo-7700. Проте автобуси, які були презентовані зі значним медіа розголосом для роботи на маршруті №150, сьогодні працюють у місті Біла Церква.
«І це свідчить про те, що перевізник не мав наміру обслуговувати автобусний маршрут у Києві заявленим рухомим складом», – підсумовують у департаменті.
У липні 2021 на маршруті №150 змінився перевізник на «Транс-Сіті». Там почали курсувати 13 вживаних автобусів з Люксембургу – Volvo 7700 Hybrid. Ці маршрутки КМДА наводила як приклад «нових стандартів перевезень» та називала «маршрутками по-київськи».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті